Musik & plugg.

Hej allihopa!
Idag pluggar jag hemifrån. Började läsa en bok på engelska jag fick av min engelska lärare, har faktiskt redan läst ut den (y) Duktigt dåra, okej det va bara 70 sidor men ändå xd Jag suger riktigt hårt på engelska så jag är nöjd! Har jobbat ut blå kurs i matteboken nu också, så nu ska jag börja på röd kurs, alltså den svårare, fyfan. Jag som tyckte det andra va smått krångligt, blir ju trött i huvudet av att bara titta på talen :o siffror överallt ju!
Ska iallafall se klart filmen jag började titta på igår, har ca 30 minuter kvar. Somnade som vanligt xd
Inkheart heter den ;) Den är ganska annorlunda men bra. Väldigt mycket fantasy!
Aja vi hörs senare :)
Tagga träningen ikväll! Till helgen blir det Aranäs open. Sjukt kul ska det bli!



Lagbild ifrån åhus. Otroligt snygg asså! xd
Går inte att få den i större format, då blire suddigt.
Det är bara två handbollsträningar kvar nu :'(
Sen är det ute träning på playa mjörn en gång i veckan inför Åhus. Ska bli sjukt roligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0