Nu är jag hemma igen...

... efter handbollsträningen. Gick väl sådär. Först gick det bra, sen fick jag cp ont och höll på att svimma, igen. Sen blev det lite bättre så jag var med på kontringarna, men sen fick jag jätte ont igen så jag gick och duschade. Just nu är det ganska bra. Det är när jag anstränger mig jag får ont.

Skola imon då. Ska faktiskt bli kul :o Vet inte varför men jag tycker det. Fast att det är sommarlov snart gör mig verkligen ingenting, sommar skadar aldrig!

Jag saknar sönder min Wille :( Han har ju ingen mobil så det är jätte svårt att få tag i han :( Vill ligga i hans famn ju :( Jaja, jag får leta upp han imon i skola. På onsdag så sover han troligen här. Och på torsdag ska vi till stan och köpa present till min fina vän Linnea. Hon ska ha tjejkväll på kvällen på torsdag, hon fyller år på lördag. Eller söndag kanske det är? Fy fan va jag skämms som inte vet när min bästis fyller år. Det är den 16 iallafall. Måste vara söndag? Hahaha hoppas de, annars har jag gjort bort mig rejält xd

Ska äta lite nu och sen lägger jag mig och läser. Är ganska trött faktiskt och vill vara pigg och må bra imon. Och hur skönt är det inte att lägga sig under täcket när man fryser och är trött liksom? :o
Vi hörs troligen imon :)
Puss på er sötnosar :*


Jag älskar dig snygging!




Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA du ska vara glad att du sa rätt!

SÖNDAG IS MY DAY! :D♥

2010-05-11 @ 14:18:17
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0