Nu är vi hemma ifrån Ullared

Har haft det jätte roligt idag. Lite besviken på en sak bara. Jag har inte köpt ett enda klädesplagg! Herregud vilka fula och trashiga kläder dom hade :o Även dom vanliga baslinnena är fula, dom ser slarvigt gjorda ut. Så nejnej inga kläder därifrån. Och när man hittade något fint hade dom bara stora storlekar. Som att jag ska ha 46 istället för 36? Haha joo veast.
Men jag har fått köpt lite annat iallafall:

Wesc hörlurar (L)
Parfym x 2
Armand
Läppstift x 2
Hårinpackning
Silver shampoo och balsam
Brun utan sol
Foundation
Täckstift
Ansiktsmask x 2
Lösnaglar
Våtsarvetter som luktar jordgubb (HAHAHAH tyckte de va en käck grej att ha i väskan om man har tagit i något äckligt!)
String trosor
Kondomer

Sen tror jag inte att det var något mer :)
Ni får iallafall en bild på det jag har köpt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0