Regn + Åska = Hög mysfaktor!

Bara jag som älskar åska? Tycker det är jätte mysigt när de lyser upp på hela himlen av blixten och sedan smäller till. Min lillebror tycker däremot inte alls om det. Är jag konstig som brukar sätta mig vid ett fönster och titta på de? Och dessutom öppna fönstret för att höra åskan ännu tydligare? HAHA ja alla är vi olika ;)

Skola idag . Åkte hem runt 1 tiden. Har mått jätte illa till och från hela dagen. Jag sa ju att donken bara är bullshit. Man vill ju spy sönder efter man har ätit där! Åt någon chicken wrap och en halv sån där liten glass. Men det räckte tydligen för att jag skulle må dåligt. Nu mår jag iallafall sådär.

Måste må bättre imon för då blir det mys.
Jag och Linnea ska in till Alingsås och titta när Wille och Philip spelar fotbollsmatch.
Sen ska vi grilla och bada på beachen.
Det blir kanon.

Hahah min brun utan sol har ju minst sagt gett effekt! På två gångers användning är jag as brun (orange) det blir ju inte riktigt brun när man fejkar. Ser ut som en rötten morot! HAHHA

Vi hörs senare. Puss hej :D

Julia älskling, jag lovar, allt löser sig. Du är stark. Det vet vi. Jag sviker dig aldrig, fuck no! Finns i alla lägen. Gjort i 15 år nu och tänker göra det livet ut!

Bilder som egentligen inte borde visas, men det är vårat rätta ja xd
Vi gör det igen, och vi gör det på vårt sätt (y)


Vackert vackert...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0