Sitter ute på altanen och solar (y)

Hej allihopa!
Haft en bra dag en så länge?
Har bara haft en lektion idag. Dom andra var inställda. Var borta i Nolhaga och tittade på något, vet inte vad man ska kalla det. Först va det några som uppträdde med olika saker, och sen skulle någon sjunga. Och denna någon va inte vem som helst, utan, Eric Saade! Herregud trodde ju jag skulle dö! Han sjöng 3 låtar. Shit så snygg han är. Linnea har lite bilder jag ska försöka tigga till mig. Men det var iallafall riktigt nice!

Just nu sitter jag ute på altanen och göttar mig i solen. Precis ätit lite. det är varmt ute. 20 grader här. Äntligen sommar! Har varit nere hos kaninerna nu som bara blir större och större. Nu springer dom ju runt osv.
Men nu ska jag fortsätta sola, det är svårt att se vad jag skriver när det är så soligt xd Hoppas inte texten blir allt för dålig stavad nu! Vi hörs senare.

Pusspuss :*




Kommentarer
Postat av: Anonym

robormanen var ju fan bäst?=D

2010-05-18 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0