Smuttsiga byxor och skit under naglarna!

Hej iallihopa!
Som jag misstänkte blev det ändrade planer.
Så idag har jag varit hemma och hjälpt till ute xd Hahha värsta bontösen idag dårå.
Har hjälpt mamma plantera, spelat fotboll, kört fyrhjuling, gosat med kaninungarna osv.
Herregud vad jag har grejat. Och inte nog med de, den äckliga rosa fjårtbandanan sitter runt håret idag. Omg jag har verkligen förlorat min värdighet :o Men jag älskar iallafall mina blåa höga gummistövlar (a)
Tänkte ge er lite bilder senare från både igår och idag. Hahah kanske lovar jag för mycket? Jaja vi får väl se. Ha en fortsatt bra dag!
Puss på er :*



Lite sådär lagom charmig bild. Och nej de är inte meningen att de ska vara något wb fjårt i detta, VI VA KRIGARE OKIII? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0