Söndag eftermiddag

Hejhej!
Sorry att jag inte uppdaterade mer igår, men jag hade inte tid. Först var jag och Linnea och handlade sne åkte vi bort till Mjörnvallen och tittade på matchen. Dom vann med 2-0 tror jag?
Sen gick vi ner till stranden och badade och grilla och hade mys.
Efter ett par timmar kom mamma och hämtade oss så åkte vi till hemmakväll och hyrde film. Sen när jag och Wille kom hem så tittade vi på film bara och hade mys.

Fick föresten två presenter av han igår, för att han är världens gulligaste. En super fin tiara, har tittat efter någon väldigt länge, och han har ju bra smak och valde en kanon fin! :D Och så fick jag Hello Kitty blåsbubblor, så dom hamnade i min samling på Hello Kitty blåsbubblor (y)

Idag har var bara tagit det lugnt osv. Har haft det bra. Fast är väldigt trött nu.

Finns väl inte så mycket mer att säga, ni får massa bilder ifrån igår :D




OMG vad jag bjuder på den!




Va kort jag är :o






Shiiit bjuder!


HAHHAHAHHAHAHA





HHAHAHAHHA bjuder verkligen på bilden, ser ut som jag gråter, men det gör jag inte ;) Ser ni tiaran?:)

Hahah vi är bäst älskling :*

Naww denna söta bilden får avsluta den fantastiska dagen.
Philip och Linnea, säg till om ni inte vill att bilden ska vara här, för då tar jag bort den ;)


Kommentarer
Postat av: Wille<3

hahaha fint skrivet i sanden :D fan avd gött att philip o linnea fick ihop det :) lite väl snabbt kanske xD blev ganska chockad när dom stod o hånglade efter 10 minuter?^^haha va ju bra iaf :D puss älskar dej :* (L)<3

2010-05-24 @ 17:15:29
Postat av: Linnea

HAHAHAHA WILLIAM! XD

Aja det var iaf en väldigt mysig dag! :D<3

2010-05-24 @ 19:33:40
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0