Taggar! :D

Hejsan!
Imon är vi lediga ifrån skola och jag och Linnea ska till Ullared och shoppa. Fan va nice. Ska nog inte köpa så mycket kläder, mer smink, acessoarer och massa sån små skit. Det är ju så billigt där. Sånt man annars inte pallar lägga 100 spänn på när man kan betala 20 där liksom. Ska hitta en sommrig parfym, gör jag inte de, så drar jag raka vägen till farmors affär xd

Vi åker ganska tidigt imon bitti. Runt 8 9 tiden. Men det är för att vi ska komma hem i tid igen så jag hinner till min handbolls avslutning.

William har fan blivit som en drog för mig. Jag skulle aldrig klara av att vara ifrån honom en längre tid. Jag är verkligen beroende, seriöst. Haha Wille, hur många gånger fråga du mig idag om jag va puss galen? xd Ni som va med oss idag fattar nog vad jag menar när jag säger att jag är beroende. Hela mitt liv kretsar kring våran kärlek. Älskar dig mest på hela jorden älskling!

Nu ska jag ladda ipoden och lägga mig och titta på film :D

Det luktar sommar utifrån. Öppnade precis fönstret för det va typ 100 grader i mitt rum. Och det luktar jätte friskt, kanske för att det har regnat? Fåglarna kvittrar också. Mysigt ju :D Hahaha nej nu ska jag inte vara så töntig. Ska dricka blåbärs soppa nu för det mår min mage kanon av (y)

Puss och godnatt, för det blir inget mer inlägg idag tror jag ;)




Kommentarer
Postat av: jullebulleeee (a

svaaaar: På HM, :D

så söta ni är tillsammans! Saknar dig ):

2010-05-18 @ 22:12:30
URL: http://juliabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0