Taggar skola, fast nä.

Godmorgon sötnosar!
Snart dags att dra sig ner till bussen och in till skolan. Har ingen lust alls.
Men efter skolan åker jag med Wille hem.
Det blir mys (Y)

Linnea har börjat blogga ganska mycket och ganska roliga inlägg. checka hennes blogg dårå ;*
www.linnehaaa.blogg.se
Ny och söt header har hon också skaffat sig.
Jag vill med ha en ny design, tröttnat på den jag har. Den är så enkel.
Vill ha en med mer glitter och bling. Det skulle vara mer jag!

Aja nu ska jag inte tjata om vad jag vill ha xd
Nu ska jag knarka blåbärs soppa.
Ha en underbar dag i solen!

Puss :*



Dagens outfit då.
Enkel och sommrig
Linne; Bondelid, finns på MQ
Jeans shorts; Gina tricot
Armand; Dom vita är köpta i någon förortsaffär , HAHA och det som inte syns så mycket har Wille pärlat (a)



Facelook och min cam cpa :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0