Till Linnea Elvira (Gråsugga) Johansson! <3<3<3

 

42 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon? Linnea Elvira Johansson
2. Hur gammal är hon? 15 år på söndag :)
3. När träffades ni sist? Lördags
4. Vad har hon för hårfärg? Typ ljusbrun
5. Brukar hon färga håret? Brukar och brukar, det händer
6. Vilka färger har hon haft: blond, brunt, oranget (a)
7.Vad har hon för parfym? Paris Hilton, Love etc, Donna något hon fick av mig. Sen vet jag inte?
8. Är hon galen? När hon får cp xd 
9. Vad är erat första minne? Jag minns inte :( Men det var väl något skojigt som hände sommaren 2008 när vi blev bästisar (a)
10. Har ni många minnen ihop? Otroligt många!
11. Vart bor hon? Några gator nedanför min gata (a)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Eh dah ja? Vi har varit i Stockholm?
13. Är du avundsjuk på henne? Jag är nöjd med mig själv, men såklart man kan bli avundsjuk ibland :)
14. Vad heter hennes syskon ? Frida Caroline Magnusson kanske? (a)
15. När träffades ni första gången? vt i 3:an
16. Hur träffades ni? skolan
17. Vad går hon på för sporter? Ingen, fast att leka med mig är som en sport :D
18. Vad kan hon göra på helgerna? Kompisar shoppa osv.
19. Gör hon efter skolan? kompisar, pluggar, äter (HAHHAHA skoja) osv :)
21. Har ni pussats? Säg något vi inte har gjort? :o
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja! :)
23. Har hon fräknar? Sommarfräknar ?
24. Har ni kollat på film någon gång? Eh ja?
25. Har ni bråkat någon gång? Som sagt, säg något vi inte har gjort?
26. Har ni sovit i samma säng?  Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja!
28. Har du sett henne gråta? mm :'(
29. Vad gjorde du då? Tittade på och skrattade och tog massa fula bilder på henne? hahah nej men tröstade henne såklart! :)
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Hahaha ja, förlåt Linnea men det är en rolig syn xd
31. Har hon sett dig gråta? ahh
32. Vad ska ni göra i sommar? Åka till Åsa, festa, shoppa, sommarjobba, bada, sola och massa massa mer!
33. Har hon svikit dig någon gång ? Svikit? Linnea svikit? Mig? Pfft skulle inte tro det. Hon är inte falsk!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Om vi har ;o
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Tagit livet av mig!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Inte ens döden kan skillja oss åt.
37. Älskar du henne? Obeskrivligt mycket!
38. Vad är det bästa med henne? Det finns bara en av just henne, och det är hon.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget. Men för hennes egen skull (absolut inte för min!) så skulle lite extra självförtroende sitta fint.
40. Skulle du ge hon pengar om du vann 1 miljon? Jag skulle ju skänkt pengar till fattiga barn så ja en liten del av den summan skulle nog hamna på hennes konto. HHAHHAHA nej inte vara elak. Allvarligt nu, ja det skulle jag, skulle iallafall rå shoppa med henne, och betala då xd
41. Hur ser hennes klädstil ut ? Linnea :)
42. vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? Har hon ju redan gjort dårå! :D


2008 - skabb fula xd


2009 -  fjårtistiden :o


2010- NU ÄR VI SNYGGA BRUDAR!



Kommentarer
Postat av: Linnea

det är INTE jag på första bilden :'(

jag seri dåligt av den bilden xd

aja älskar dig skrutten, fint skrivet! :D<3

2010-05-12 @ 21:45:22
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0