Vaken as tidigt!

Godmorgon allihopa!
Sovit gott? Det har verkligen inte jag gjort. Har inte kunnat sova något. När jag hade somnat vakna jag hela tiden av att jag skakade i kroppen osv. Jätte jobbigt.
Men nu mår jag bra :D
Ska snart hoppa in i duschen, tvätta löshåret, sminka mig, fixa håret och fixa allt jag ska ha med mig sen. Kan inte bestämma mig om jag ska ha den vita eller rosa bikinin? Blir nog den vita eftersom jag är ganska brun, och då är det snyggt med vitt :D
Knarkat Eric Saade sen igår kväll. Tröttnar aldrig.

Jag och Linnea ska iallafall åka in till stan vid halv 2 tror jag. Vi ska handla lite. HAHAHAHA jag och Linnea, handla mat? Aja det funkar ju också, fast nä det gör det inte! Hur gör man liksom? :o Det löser sig nog :D
Sen ska vi kolla på killarnas match och sen ska vi gå till stranden. Just nu är det ju bara molnigt ute, men det ska tydligen klarna upp sen. Så det blir bra :D
Vi hörs sen!
Puss :D


Sikkkkken soooet gammal bild jag hitta :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0