AHK-SÄVEHOF.

Hahaha sävehof är ett stort skämt. Tål ju ingenting. Handboll gör ont, kan man inte ta det får man väl spela fotboll istället där man kan lägga sig ner och lipa så fort någon petar på en?
Ahk förlorade iallafall med två mål. Men sävehof hade faktiskt ett grymt bra försvars spel och dom spelade in riktigt snyggt till linjen i anfallen. Men det var en bra match!

Haha asså mammas kommentar.
"Res dig upp och sluta lipa din jävla p12"
Visste ju inte om jag skulle skratta eller gråta.
Speciellt.

Haha jag satt mest och tittade på Max när han var på plan. haha han är tydligen bara 19 år, kanske kan lägga in en stöt där? Har ju lyckats ragga 20 åringar så varför inte en som är 19? Haha hoppas ni fattar att jag driver. Det mesta jag skriver kan ni ta med en nypa salt ;)

Tycker det är lite synd att Wille får så mycket skit på plan. Han är rätt stor och stark och då ser det värre ut än vad det faktiskt är, så han åker ju ut rätt ofta. Orättvist. Frida gillar Wille (a) Han kommer från Finland, nu gillar nog Alice honom också! Hon räknar nämligen finnar från Alingsås ;) tror hon var uppe i 4? Varsågod Alice, nu har du 5 ;)

Kanske bloggar lite senare. Nu blev det bara handbolls snack känner jag.
Ha en bra kväll.


Haha hittade en gammal bild när jag har rätt mörkt hår. Och neeeej jag har ju inte redigerat tänderna vitare och ögonen bruna, absolut inte :o
Det ser inte ut som jag btw :o

Kommentarer
Postat av: Alice är bäst o äger alla!

HAHAHA NU HAR JAG FAN I MIG 5 STYCKEN !



FUUUCK OFF FINNJÄVLAR!

2010-11-05 @ 01:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0