Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen...

Men igår hade jag ingen tid. Jag, William, min mamma och Willes mamma va hos polisen hela dagen. Från klockan 12 till klockan 21. Tänker inte gå in på saker, men ni behöver inte tro att det är jag och William som har rykt ihop iallafall xd För vi båda är utsatta. Jag ska skriva ett riktigt inlägg om vad som har hänt, men det gör jag när utredningen är klar för annars kanske det förstör något, man vet ju aldrig. Polisen har iallafall beslagtagit både min och Willes mobil. Haha trodde jag skulle börja gråta, kärleken mellan mig och min mobil är oerhört stark!
När vi var klara hos polisen åkte jag och mamma till hemmakväll så köpte jag fem filmer och lite godis.
Det blev, Habib, Twilight (hade bara new moon), Watching the detectives, The house bunny och Närkontakt-the fourth kind. Så jag la mig i soffan och åt lite godis och tittade på två avsnitt av Habib, haha jävla skön kille!

Idag skulle jag egentligen träffat Jonatan men jag får inte träffa någon på ett par dagar. Så jag och pappa åkte ner till Göteborg och har tittat i små affärer. När man går på stan med min pappa, så är det liksom inte in och shoppa i alla dom här stora kedjorna, utan det är mer, gå på mysiga gator med små affärer med söta saker man knappt har råd att ens titta på. Haha ah men ni fattar? Men jag köpte iallafall några små saker. Sen gick vi till en Grekisk resturang och åt. Jag åt ***** a la kreta. Hahah kommer inte ihåg det första xd Det var iallafall fläskfilé på grillspett, wokade rotfrukter, ungsbakad potatis och tzatisiki. Jätte gott! Sen åkte vi och spelade biljard. Haha det var rätt roligt. Jag kan faktiskt spela biljard, de visste ni inte va? Vi hade ju ett biljardbord osv hemma förut, tills jag fick pms och slog sönder det (a) Haha aja men efter det iallafall åkte vi hem till farmor och Ingemar där mina små kusiner också var. Jag kände att jag ville hälsa på farmor för hon var så himla orolig igår så hon grät i telefon, och min farmor är verkligen inte sån. Jag fick tre nya parfymer. Guess, Jean Paul GAULTIER och Versace. Fick även ett par jeans av henne också. Gulle henne :)
Sen åkte vi hem och sen dess har jag bara suttit och snackar med kompisar på msn. Alla är så gulliga och verkligen bryr sig! Tack <3

Detta köpte jag.


Navelpiercing


Klubba (a)


Gummiz som man sa på fjårt tiden.


Baksidan av paketet bara ;)


Haha tänkte bli smart ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

älskar dej med sötan :) <3

2010-11-20 @ 20:25:31
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0