Chill chill chill CHILLI! :D

Okej hej jag är onormal roligt va? :D
Planerna idag blev även lite ändrade. Wille kom till mig rätt tidigt. Vi satt lite och titta på film och snacka och sånt där. Gjorde popcorn (y) nä men vi hade det bra :)
När han hade åkt så kom Alice. Vi var på stan och provade tusen skor! Shit vad mycket snygga vi hittade! Vi ska shoppa till helgen. Sen tittade vi på massa snygga smycken osv.
Gick bort en sväng till Nolhaga. Någon som kan berätta vad det var där idag? Sjukt mycket folk!
Haha bra rykte vi har skaffat. Stod massa killar utanför och när vi gick förbi säger dom "va inte det dom tjejerna som dansade så jävla sexigt på discot?" Haha och alla ba "joo de va de fan". HAHHA lyckat.
Senare gick jag med Alice till terminalen så åkte hon hem. Gick på en promenad i stan och rensade tankarna och pratade i telefon. Har duschat och fått upp en lampa och spegel i mitt rum. Härligt.
Ska lägga mig nu och sova för jag har jätte ont i huvudet och imon är det skola.
Ha det bra så hörs vi imon igen!
Godnatt!

Jag och Alice är väääldigt lika som personer. Vi tänker på samma sätt, vi har samma humor, vi tycker väldigt lika osv osv. Men det finns en sak som skilljer oss två! Jag är väldigt tjejig vilket hon absolut inte är. Haha det visar väl dessa bilder rätt bra? Gosedjur är väl alla tjejer innerst inne svaga för? Jag myser med den, Alice tror det är någon jävla action shit!


Jag


Och Alice

HAHA ni fattar grejen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0