Förlust mot Tyskland.

Kom precis hem från Nolhaga. Var där med mamma och tittade på Alingsås - grubbndkmxzlkf haha något tyskt lag. Riktigt bra match! Tufft motstånd men jag tycker ahk gjorde en bra match ändå. Tyskland spelar ju en helt annan handboll om man säger så. Hela laget var skit stora. Långa och biffiga alltså. Och när killarna från juniorerna kommer där så är det ju rätt svårt att stå emot. Alingsås hade ett riktigt bra försvars spel, speciellt i andra halvlek. Dom körde väldigt utgrupperat och punktade, en kort stund spelade dom man man när Tyskland hade någon utvsining. Kul att se en sån match. I slutet gjorde ahk många snygga kontringar på Charlie. Jag älskar hur han spelar, har alltid gjort. När jag var typ 11 år va jag typ "kär" i Charlie om man kan kalla det så. HAHA, men alla tjejer i laget hade någon i a-laget dom avgudade. Dom som gällde var väl, Charlie, Teddy och Kristian. Kappelin var väl rätt grym han med, i målet då! Aja färdig snackat om handboll nu.

Jag ska vara hemma några dagar. Varför har ni tyvärr inte med att göra. Så jag och mamma ska hitta på en grej imon. Kan inte skriva det heller. Men vi hörs om det imon.
Ha det bra! :)


Haha random bild.
På den lyckliga tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0