Fredag, gött ju :)

Hej på er allihopa!
Idag har jag varit på ytterligare ett möte. Ingen lust att berätta vad för möte det var.
Sen gick jag på sista lektionen i skolan som var hemkunskap. Vi hade mentorsmiddag. Det var faktiskt kul. Jag jobbade med Anton och Linnea J. Vi gjorde förrätten. Till förrätt blev det vitlöksbröd och sallad, varmrätt fick vi kyckling, ris och någon god sås med mango grej. Och till efterrätt fick vi en jätte god citron cheesecake. Alltihop var faktiskt riktigt gott.
Jag hann träffa Mathilda och snacka med henne en stund. Roligt va det. Skönt att snacka med någon som tycker likadant som man själv gör.
Sen följde Hanna och Sofia mig hem. Gulliga tjejer!
När jag kom hem tittade jag på jackor på nätet. Mamma tycker jag ska ha en varmare vinterjacka så vi kollar runt lite på svea jackorna. Tycker dock dom är lite dyra. 3000:- kostar dom, kalla mig fattig med ah, jag vill ju ha ny jacka några gånger varje vinter så. Sen gick jag, Casper och pappa ner till hemmakväll och köpte godis och så. Nu sitter jag och pratar lite mer med Mathilda. Diggar den bruden starkt asså ;)
Ska snart äta tacos :D
Ska kolla om jag kan träffa någon sen, om kramperna i tarmarna lättar, annars blir det mys kväll hemma. Blir bra vilket som. Men tror det blir att vara hemma. Skulle egentligen träffat William idag men stackarn är fortfarande sjuk. Krya på dig ännu en gång Wille :)

Vi hörs kanske lite senare.
Ha en mysig kväll :)


Åh ge mig sommar! Konstig färg jag hade på huden där, ser smuttsig ut xd

Kommentarer
Postat av: mathilda

du är så söt gumman! :D <3

2010-11-26 @ 18:08:51
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var trevligt att få träffa dig igen :)♥

2010-11-26 @ 18:29:17
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0