G O D N A T T O G R E J E R!

Kvällen var rätt skön ändå! Har snackat med massa kompisar nu. Har ju inte mobilen så jag har ju inte kontakt med någon :( Dock saknar jag Alice som jag inte har pratat med. Buhu :(
Måste nog lägga mig snart. Ska upp tidigt. Jag får inte skriva ut vart jag ska, ifall järningsmännen läser, så ah, vill ju inte att något ska hända. Jag berättar helt enkelt imon vad jag har gjort under dagen :)
Sitter och snackar med Dennis nu som bombar mig med massa bra musik. Vi har upptäckt att vi är väldigt lika, det är ju rätt trevligt. Sjukt bra musik har han! Sån dunk dunk (haha) som Frida gillar! :)
Ska lägga mig och titta på ett avsnitt av min älskade Habib nu. Vi hörs imon.

Tack alla underbara människor. Julia p, Ebba, William, Dennis, Elin, Sofia, Hanna, Johan, Julia w, Elvira, Leopord, Tim, Jocke, Anna, Simone och massa mer. Men speciellt till er, ni har varit det där lilla extra. Och jag är verkligen tacksam!


Till och med min cam är elak mot mig :(

tänk vad skönt om jag hade vaknat imon, som en ny människa, helt utan problem, och kännt mig lycklig. haft en pojkvän vid min sida när jag öppnar ögonen. och framför allt, att aldrig detta hade hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0