Godmorgon :)

Usch natten var för jävlig. Spydde som jag vet inte vad. Men nu mår jag bra igen. Jag var inte magsjuk eller något, blev bara väldigt orolig och stressad över allt som hade hänt. Mamma tror att det är min kropp som sänder ut reaktioner nu. Usch och blää jag behöver väl inte hålla på att spy? xd
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen. Sitter och pratar med Mathilda min lilla bunny, rabit kanin :)
Sen har jag lite olika alternativ för dagen, får se vad det blir. Ikväll ska vi iallafall hem till några kompisar till familjen och äta middag. Något grekiskt skulle vi få :)

Jag fick världens ryck inatt och fotografera. Så ni får en bild jag har fotat och redigerat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0