Godmorgon!

Usch vad jag är trött! Har ju varit hemma i drygt två veckor så jag är inte van att gå upp såhär tidigt. Jag ska till skolan idag iallafall. I vanliga fall hade jag hållt på och sminkat mig och fixat mitt hår nu. Men vet ni, jag orkar inte ens bry mig om hur jag ser ut idag. Håret får vara helt utsläppt så tar jag bara lite mascara sen innan jag går. Jag går ju faktiskt inte till skolan för att vara snygg för någon annan, utan jag går till skolan får att plugga och lära mig saker. Right? :)

Btw, så låg jag och tänkte på en sak inatt. Tänkte skriva ett inlägg om det senare eller när jag har tid. Jag tror dom flesta kan ha väldigt olika syn på denna saken, så jag tänkte berättade för er hur jag ser på det, great ha? :)

Aja jag får väl rycka upp mig nu och gå ur sängen.
Ha en bra dag allihopa, kramar på er i kylan.



Just det ja, jag skulle länka Mathildas blogg :D
Läs den
HÄÄÄÄÄR

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

TAACK SÖTAN! :D <3

2010-11-29 @ 17:25:43
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0