Godmorgon!

Sovit gott?
Vet ni vad jag känner idag? Jo att det kommer bli en sån dag jag lyckas med dom mest omöjliga sakerna! Haha när jag skulle ta lite glass förut så ställde jag strösslet i frysen och glassen i skafferiet, så sen när jag ville ha lite mer så hittar jag strösslet i frysen där glassen brukar stå och glassen på strösslets plats. Tur att jag upptäckte det iallafall. Men som sagt, jag är speciell och har alltid varit.

Idag ska jag inte göra någonting alls. Planerna jag hade körde ihop sig. Det är ingen hemma så jag kommer inte härifrån. Så jag ska packa lite till och sådär. Sen ska mamma boka tid hos frisören för mig. Ska bleka håret och toppa det. Funderar på att klippa lugg. Iallafall snelugg, eller så skiter jag i det. Haha får se hur jag gör!

Ska sätta fart nu och packa ner lite till. Ha en bra dag.
Kramar! :)

Älskar refrängen i denna låten. Dö skön! Nu ska jag göra nudlar!
Black Moon Lovers – Eclipse (All Yours) - From: The Twilight Saga: Eclipse
Lyssna på hela! Omg så härlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0