Grym kväll!

Ska berätta för er om dagen nu hade jag tänkt!
Började med att jag åkte till frisören. Var där i 4 timmar. Haha vet lång tid, men asså dom fick först göra en djuprengöring för att jag hade så mycket metall i håret, sen klippte hon, sen blekte hon utväxten, som nu är näst intill vit, sen fick hon lägga en toning i resten av håret så att dom grön gula nyanserna skulle försvinna, skulle egentligen blekt det med men mitt hår var så skört så det hade gått av då. Så jag har köpt massa vårdande produkter som jag ska använda så ska jag bleka det riktigt om någon månad när mitt hår har "läkt" lite.
När jag kom hem från frisören röjde vi lite bland massa gamla saker inför flytten. Sen började jag fixa mig inför kvällen.
Vid 8 tiden hämtade vi Nadja i VB sen åkte vi upp till Alingsås. Vi mötte Alice och Emelie på terminalen så åkte vi bort till Nolhaga. Först va det någon konsert som sög riktigt hårt. Han som sjöng måste fan ha varit bög! Träffade Johan och var med han ett tag med. Sen när discot började, då jävlar blev det röj. Träffade btw Hanna Johanna Therese Mira och några fler. Jag och Alice stod i mitten av dansgolvet typ och alla blattar va på oss i en ring. Hahahah fyfan va roligt det var. Haha sen dansa vi med Gustav och Alexander, haha jag stog mest och dansade med Gustavs paraply. Gustav utmanade mig vem av oss som kunde skaka rumpan bäst, killarna fick avgöra, jag vann nog fan med hästlängder asså! Vid typ 11 så drog Alice och Emelie :( Så jag och Nadja dansa loss där med Kasper och Måns till "We no speak americano" haha och fan vilket tryck det blev. Alla stod och stampa i golvet. Mina turkar va självklart med mig (L) HAHHAHA alice :*

Vid 12 hämtade mamma mig :( Hon ville inte hämta senare. Så nu har jag nyss kommit hem så ska jag nog ta något att käka. Tackar alla för en kanon kväll!

Har haft grymt kul. Helt vild va jag. Måns, Alice, Kasper, Nadja och några andra ba, lugna ner dig nu asså xd
Har fått ca 10 sms nu av olika personer som frågar om jag var full. HAHA!







Hahah ursäkta att ni får så få bilder. Men jag tog inga kort när vi var där inne ;)

Kommentarer
Postat av: jjuliiiaa

ganska sjuk kväll :o

2010-11-04 @ 13:36:53
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0