Grym match!

Tjejerna spelade jätte bra på matchen! Hemsjö var ett bra motstånd med. Förlorade dock med 2-3 mål men dom spelade fortfarande bra. Spännande match i slutet. Och dommaren var helt cp typ. Haha Mathilda så jävla söt.
Jag; fan jävla dommare!
Mathilda; nej dom äger ju.
Sen dömmer dom mot Hemsjö.
Mathilda; JÄVLA DOMMARE!

Haha xd
Sen visade dommaren ut några föräldrar i AHK. Haha ofta man kan visa ut publiken? Haha ah det var iallafall vad dom gjorde. Och då börjar ju jag stor garva och skriker "jävla fitt dommare" och mathilda ba "tyst frida tyst han kör ut dig med" hahaha det var kul :D Sen låste sig mitt ben och Mathilda bara skratta och jag höll på att dö xd Haha man kände verkligen en knöl i knävecket som stack ut. Det krampar fortfarande jätte mycket. haha aja shit the same, jag bjöd iallafall Mathilda och Nadja på ett gott skratt xd

Ska lägga mig snart för jag har ju varit död varje dag när jag ska upp!
Är dock på ********* men jag ska nog kunna sova där med. Fick ha min mobil och data så ah.

Laddar upp några bilder från Åhus som jag tog av Mikaela. Saknar de :(


HAHA undvik poängen, men alla har väl en dålig match? Vi tog faktiskt igen det sen ;)
Felicia, jag, Nadja, Saga och Helena :)


Jag, Saga och Nadja <3


Felicia, Emelie och Jag :)


Söt jag är där borta :D


Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

ÅHHHH SAKNAR!!! :D

kram

2010-11-12 @ 22:31:54
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahaha fan va kul det va! xd <3

2010-11-13 @ 12:55:43
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0