Haha hej jag heter Frida och jag deppar.

Varför skriver jag ens "haha" då? Det var ju jävligt roligt att deppa, skratt på´t.
Lyssnar på min fina spotify lista. Haha är man på bra humör är det skit kassa låtar. Men vill man lägga sig ner och dö är det rätt sköna texter. Bra recention va? Stavas det ens så? Dålig jag är.

fajna

En av låtarna på listan heter "var stark" och kommer från lilla melodifestivalen. Att små barn kan skriva så kloka texter? Lyssna på den ;)

Låt texten lyder såhär ;

Var stark
När du faller mot hård mark
Håll huvudet högt
Vi lever bara en gång
Resan är inte lång
Ta vara på tiden och lev idag

Sluta blunda, vakna upp
Det här är ingen dröm vi lever i
Du lever för ett skäl
Sluta säg farväl
Göm dig inte för dina problem

Hon går med stil
Folk tittar åt ditt håll
Hur du ser ut spelar ingen roll
Alla har ett hjärta
Alla känner smärta
Viktigast är att gå vidare

Människor kommer och människor går
Men det är bara äkta vänskap som består

Var stark
När du faller mot hård mark
Håll huvudet högt
Vi lever bara en gång
Resan är inte lång
Ta vara på tiden och lev idag

Klockan tickar, det går för fort
Och du känner att du vill sakta ner

Livet känns hårt
Men det är inte svårt
Luta dig mot mig
Så hjälper jag dig

Människor kommer och människor går
Men det är bara äkta vänskap som består

Var stark
När du faller mot hård mark
Håll huvudet högt
Vi lever bara en gång
Resan är inte lång
Ta vara på tiden och lev idag

Var stark, min vän
Snart så kommer du hem
Lev nu idag, så kommer allt gå bra

Var stark
När du faller mot hård mark
Håll huvudet högt
Vi lever bara en gång
Resan är inte lång
Ta vara på tiden och lev idag

Var stark
Ja, var stark min vän
Håll huvudet högt
Vi lever bara en gång
Resan är inte lång
Ta vara på tiden och lev idag

Den brukar jag lyssna på när jag känner att allt är emot mig och jag vill må bättre. Då är den bra ;)

Till något roligare. Imon vid 9 tiden på morgonen har jag tid hos frissan. Wie happyface på det! Sen ska jag ringa morfar och säga att han har fina glasögon och sedan be om 600 :- så jag kan åka till Safari och köpa nytt löshår. Undra om han går med på att köpa mitt löshår tredje gången i rad? Puss på min favvo moffa :*


Wah spökhuset uppe på dalen vägen, haha jag tycker de är läskigt :( tänk att de står ett spöke i något av dom där fönstrerna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0