Hahaha livs garv!

Hej på er. Frida goes sick. Förkyld o shit. Aja sitter och läser gamla sparade text dokument och fastnade på en låt Anton skrev om mig. Haha annan text med fortfarande sången till boten anna eller vad man ska säga ;)
Som ni ser fick jag denna den 14 mars, det var alltså hans födelsedags present till mig xd

Av : Anton Söderqvist 14 mars 2010.

Meldoi: Booten anna.

Jag känner en bot, hon heter frida frida heter hon, och hon kan pulla, pulla sig så hårt!
Hon röjer upp i våran klassruum, för du ska veta frida du är så jävla blond.
En blondie tjej som kan sin grej, och du tror att du är världens snyggaste tjej, men du
ska veta frida din piga, du är en tjej som flyttar till riga.
(Techno melodi)
Då kom den tjejen jag inte trodde fanns, ja de va frida, du fick mig ur balans.
Jag trodde aldrig att du gav mig sånt smeeek, men lilla frida nu blev jag helt jävla blek...

Hahaha skön kille, hoppas ni förstår att det är en skämt grej ;)

Och en grej Andreas skrev till mig i mars eller något när jag gjorde slut med William (vad fan tänkte jag med?). Jag brukar läsa den texten när jag behöver tänka om lite. Klok kille.

Frida tänk så här, se det hela som ett pussel. Det finns alltid 1 bit som passar med en annan, vissa får man banka in och då inser man att dom inte passar ihop. Men det kommer gå bra frida tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0