Handboll!

Hello everybody!
Kom precis hem från träningen. Tittade för det mesta pga vissa anledningar, men jag har snackat med Jimmy nu så han vet allt, det känns skönt. Efter träningen snackade vi om vilket land det blir vi ska åka och spela cup i i sommar. Det blir Spanien! Ska till Barcelona, tydligen bo på ett hotell som ligger på stranden. Fy fan va gött. Världens bästa lag, sol och bad, snygga killar och massa handboll! 16 olika länder är det som spelar den cupen, så det blir fett :)
Efter träningen så var jag och Nadja jätte busiga (a) Haha nej men vi sprang runt och fjanta oss på plan så Jimmy fick dra ut oss för att innebandy killarna skulle kunna träna xd

Efter träningen cyklade jag, Saga och Nadja till bonbon och köpte klubba, sen drog vi till terminalen och väntade där tills Nadjas tåg gick. Sen snackade jag och Saga om sperma? HAHHAHA moget. Nu när jag kom hem åt jag lite så ska jag hoppa in i duschen för sjätte gången idag -.- Fan att håret är rosa.



Kommentarer
Postat av: mirjana

fy vad söt du är tjejen!

2010-11-16 @ 22:05:57
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: Camilla

snyggis! :)

2010-11-18 @ 16:31:59
URL: http://camillapernefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0