Hej Frida heter jag ;)

Fiffig rubrik eller vad tycker ni? :D
Idag skulle jag egentligen gått till skolan, men det blev lite ändrade planer.
Var på ett möte.
Sen gick jag och mamma och tittade i storken lite.
Köpte en ansikstvätt, en mysdress, trosor, nagellack också gjorde jag ett tryck på min nyckel. Haha det blev Nemo :D Inte han i Kungarna av Tylösand, utan Hitta Nemo :D
När jag kom hem gjorde jag lite varm choklad och pluggade Engelska med mamma. Gick faktiskt bra :)
Sen åt vi en god köttsoppa pappa gjorde och fruktsallad till efterrätt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Eric Saade. Manboy spelas just nu :D
Ska måla naglarna nu tror jag och sen börja sminka mig.
Vi hörs kanske sen, ska träna lite senare tror jag.


Osminkad å grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0