Inte trött :o

Hej!
Haha har suttit och pratat i telefon med Johan en stund. Han och Anton ville komma hit nu och träffa mig osv. Haha och fan vad jag garva åt han. Jag ba, jag vill inte bada. Han ba, men då skiter vi i bakaret frida, vi skiter i badkaret! HAHHAHAHAHAHHA då dog ju jag ba, men vaaa ska du skita i badkaret? HHAHAHAHA vet dålig humor.
Han ska kanske hjälpa till att flytta imon om han inte bangar.
Så kommer Linnea också. Och senare kommer Ebba och Alice och kanske Alexander en kortis. Men Ebba, Alice och Linnea ska hjälpa mig att fixa det mysigt på kvällen.

Men jag ska upp vid 8 imon och göra mig iordning och sen flytta, så vi hörs när vi hörs.
Godnatt!


söt va? xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0