Jag är inte på blogghumör :(

Hej på er!
Skolan idag var jävligt chill. Jag gick dit senare för jag mådde dåligt på morgonen så jag somnade om och gick till andra lektionen istället. Hade syslöjd då. Håller på att sy om en gammal klänning till ett linne. Den var för tajt runt brösten så ah, de funkade inte. Hahaa fast jag köpte ju den när jag var 12 år, der är typ storlek 160 på den så inte konstigt om den är trång? Men jag älskar tyget och alla volanger så jag vill kunna använda det igen :) Ni kan få se när det är klart, om det ens blir klart xd
Sedan hade vi hål timma så jag Elin, Moa , Linnea och Sofia gick hem till mig och åt klubba och snackade massor och tittade på filmer på mig och Linnea. Haha typ vad vi brukar göra, för jag och Linnea är så underhållande xd
Sen hade vi spanska och fick sluta tidigare för att vi jobbade så bra, inklusive jag! wiiie :D
Efter spanskan slutade vi och jag mötte Wille så gick vi hem till mig. Vi lyssna på musik och snacka lite, sen tittade vi på en film. Efter vi hade ätit middag gick vi ut och "lekte" i snön om man får lov att skriva så när man är 15 år? (a) haha hoppas det inte snöar mer för då kommer alla se att det står "FITTA" på fotbolls planen på ga imon. DET VAR JAG :D Wille kastade snoppar :)
Hade roligt med honom idag, thank you for that :) Kan man säga så? :D Jag kunde nog det...
När han åkte hem gick jag och Casper bort till pressbyrån så köpte jag en coca cola och han lite godis. Dom nya cola flaskorna är det en jultomte på. Jätte fint :D

Nu tänkte jag tittade på det senaste avsnittet av ensam mamma söker som gick i söndags.
Ha det gött så hörs vi imon igen.
Kramas mycket nu i kylan. Ni vet, kroppsvärme är den bästa värmen ;)
GODJUL.


Jävla cp cam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0