Jag har nog alltid varit ganska tjejig.

1. När jag var 3 år målade jag mina egna naglar, rosa såklart.
2. När jag var 4 år gjorde jag inbakade flätor i min mammas hår.
3. När jag var 6 år använde jag nästan alltid läppglans, det var min farmors fel eftersom jag alltid fick påsar med läppglans från hennes affär.
4. När jag var liten var jag alltid ute och lekte i volang klänningar/kjol och lackskor med en liten tjock klack. Alltså ingen dm klack utan bara en sån liten ni vet ;)
5. Jag har alltid varit boroende av att titta mig i spegeln.
6. Mina favorit färger har allitd varit rosa och ljus lila, kommer nog alltid vara också.
7. Jag har dansat balett.
8. Mina favorit leksaker var min docka Malin, och min Babie docka som hade en lång ljuslila glittrig klänning och platina blondt hår.
9. Ända sedan jag lärde mig prata har jag fällt kommentaren "åååh vad äckligt" när någon har rapat eller pruttat, innan jag kunde prata rynkade jag bara på näsan och gjorde en äcklad min.
10. När jag var lite drömde jag om att bli prinsessa.
11. När jag målar, så målar jag alltid hjärtan, blommor, fjärillar eller regnbågar.
12. Jag har alltid varit sådär otroligt fnissig.
13. Jag har fortfarande inte växt ifrån Barbie filmerna, Rapunzel och dom ni vet? Hahaha omg.
14. Jag älskar att plocka blommor.
15. Har nog alltid varit pappas flicka.
16. Jag ÄLSKAR att shoppa, och det har jag alltid gjort. Jag och mormor shoppade varje lördag när jag var liten.
17. Skitsnack med sin bästa kompis. Det är en typiskt tjejgrej. Och med skitsnack behöver det inte menas att man säger elaka saker om andra, det är mer att man snackar om allt mellan himmel och jord, som som är helt oviktigt, alltså skit snack.
18. Att bli smuttsig, är ett big no!
19. Har alltid älskat låten Aqua – Barbie Girl
20. Har alltid gillat att lägga ner tid på att fixa mitt hår, gärna lockigt, och att sminka mig.



I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation
I'm a blonde single girl in the fantasy world
Dress me up, take your time, I'm your dollie
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky
Make me walk, make me talk, do whatever you please
I can act like a star, I can beg on my knees
Come jump in, be my friend, let us do it again
Hit the town, fool around, let's go party

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker mer de låter som du började tidigt med fjortisgrejen hihih ;D

2011-07-05 @ 17:06:56
URL: http://sssoffiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0