Kallt!? :o

Hej på er.
Uwwwh Frida mår inge bra. Fryser och mår illa, har sjukt ont i kroppen och får inte i mig någon mat. Humöret håller på att sjunka till botten känner jag nu så jag ska försöka göra något åt det för ett anfall orkar vi inte med nu. Palla bryta ihop mer liksom? Ska kolla med Philip om han har lust att ta en promenad med mig. Annars laddar jag in den nya fräsha musiken som precis har laddats ner i datan in i iPoden och tar och cyklar en sväng, behöver komma ut känner jag!

Låtar som gäller när man ska tagga till för bra humör!

Miley Cyrus – Permanent December
Daisy – Everytime - Radio Edit
Eric Saade – Break Of Dawn - Le Family Remix
Kobojsarna – La Perla
Peter Wackel – Ladioo (Handball Version)
Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor)
Geo Da Silva – I´ll Do You Like a Truck

Och den bästa av alla!
Miley Cyrus – Who Owns My Heart

Jag har alltså en uppladdning av låtar för bättre humör! :)


Bilden är från sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0