KAN. INTE. SOVA.

Asså jag är trött men ändå inte. Jag vill sova men ändå inte. Jag känner mig som en hemsk människa men ändå inte. Okej nu ska jag lägga av!

Haha för en stund sen blev jag så jävla sugen på smörgåstårta. Så japp, jag gick ner och gjorde mig en egen. Hönökaka, ägg, skinka, majonäs, räkor osv osv. Kan säga att den kom upp lika fort som den gick ner. Usch.

Aja får väl försöka sova nu för nu snurrar det jätte mycket!

Imon ska jag packa en del och sedan ska jag hem till Johan. Wie :)

GODNATT


Haha fixade till en snelugg. Kul att man ser mitt öga med :)

Kommentarer
Postat av: Karro Bieber :)

Hey, jag har just precis startat en frågestund på min blogg.

Har inte särskilt många besökare, så skulle vara jätte roligt om du ville fråga någon/några fråga/frågor i min frågestund :)



Ursäktar om du inte gillar detta!

2010-11-01 @ 11:13:07
URL: http://iindianknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0