Lasange (Y)

Hej på er!
Idag har jag inte gjort något som är så intressant. Har varit i lägenheten och hjälp mamma att städa. Duktig chey (a) Har precis ätit jätte god lasange och om en stund ska jag mamma och Casper åka ner till Partille och titta när Alingsås spelar mot Sävehof. Ska nog måla mina naglar nu för när jag gjorde det igår så hade jag så brottom sen så allt kletade ihop sig så jag pillade bort det (a)

Btw, vissa saker som hände igår önska jag att jag kunde göra ogjort, dock går inte det. Så jag ber er att sluta snacka om det och släppa det, för det är vad jag tänker göra. Hahah...


När vi var i lägenheten förut så kom Casper och två av hans kompisar och hade köpt 2 kg godis, och den ena killen tyckte jag var så söt så jag fick sjukt mycket godis. Haha gullunge. Kanske ska ragga på en 98? Om jag ska få såhär mycket godis menar jag ;)


Fondväggen i mitt rum. Tycks? Jag älskar den, en läcker färgklick!


Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

ska ni flytta in till stan ? :d

kram

2010-11-04 @ 22:06:44
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0