Måla naglarna kanske? :)

Hej på er!
Idag har jag inte varit i skolan pga privata skäl som bara vissa vet om. Får förbli så. Var i skolan på eftermiddagen och hämtade lite böcker. Har matte prov på måndag och engelska verb till tisdag och text + glosor till onsdag. Hade tänkt börja plugga efter 2 och ett halvt år på högstadiet ;)
Sitter just nu och pratar telefon med Jonatan. Go kille det där! Lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=O9tr2eFDUmg&feature=related och ego boostar mig lite. Hahaha.
Aja ska fortsätta snacka nu och lyssna på E.M.M.A för jag är mogen (Y)


Gulligt helt osminkad, tacka gudarna att solarium finns annars hade man väl inte sett skillnad på mig panna och mitt hår :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0