Nadja min älskade twin ♥

Hej på er!
Nu på kvällen mötte jag Nadja på Hälso. Vi stod och snacka lite med Annie sen gick vi in och började gymma. När vi hade gymmat klart pratade vi lite med Jossan och sen lite mer med Annie. Haha intressant vilka vi pratade med va? Sen gick vi upp till hallen och träffade Dennis och hans kusin. Va lite med dom tills träningen började. Träningen var förövrigt väldigt kul. Efter träningen snackade jag väldigt snabbt med Dennis. Blir så glad när han säger att jag är duktig och tränar bra (a) Sen körde vi Naddie bby till terminalen och sen åkte jag hem. Käka och duscha. Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med lite kompisar. Ska snart lägga mig och försöka sova, eller titta på en film.

Skola imon, tror jag.

Vi hörs imon, är lite förvirrad just nu, det är lite jobbigt, men det är ingen fara :)


Saknar min andra halva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0