Nu känner jag mig sund! :D

Träningen var riktigt skönt. Körde kondition och styrka. Haha när vi sprang på löpbandet så ser jag en aaaaas snygg kille och säger till Linnea ba "ASSÅ OMG SHIT VAD SNYGG" haha hon ba "tänkte nästan att du skulle tycka det när jag såg han förut" haha xd Sen såg vi våran biff som alltid är där. Tränade i drygt en timma för vi va lite lata idag (a) Sen gick jag till relaxen och solade i dom nya solariumen. Det var verkligen inget jag ångrar! Köpte en kräm innan som jag smörjde in kroppen i för att bli extra brun. Jag hade någon relax effekt på i solariumet, så det va as go musik, och det sprutade ut någon olja på kroppen som luktade kokos. Och shit vad färg man fick av en solning där! Tänker absolut gå tillbaka! Det är fan vart en fet hiss! Betalade 80 kronor. 60 för solningen, då solade jag i 18 minuter och 20 kronor för den där lotionen typ. Sen gick jag hem så åt jag och tittade på bonde söker fru. Åt jätte god lax, sås och potatis. Yummie.
Nu ska jag hoppa in i duschen för man var tvungen att vänta någon timma för att den där krämen skulle återfukta huden, annars skulle man ju skölja bort den.
Vi hörs imon igen.
Ha de grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0