Nytt place!

Godmorgon!
Hittade ett oskyddat nätverk jag kopplade upp mig på, hihihi busigt (a)
Jag bloggade inte igår så jag tänkte berätta lite om gårdagen.
Vi började flytta vid 10 tiden. Jag åkte upp hit till lägenheten rätt tidigt och var här och packade upp. Vid 2 tiden kom Linnea hit. Wie :D Hon började skruva ihop  ett bord hon blev klar med fram mot kvällen. Men det blev stabilt iallafall (Y) Vid 4 kom Alice också hit. Dom som såg mig springa ut och möta mig måste trott jag var dum i huvudet alltså, dun tofflor is tha shit (H)
Hade jätte roligt med tjejerna. På kvällen när vi hade kommit iordning lite i mitt rum gick vi till bon bon för att hyra film. Haha men man behövde ha legg med sig vilket vi inte hade. Så jag blev lite sur på expiditen. Så vi gick till hemmakväll och hyrde istället. Farsan blev det. Galet skön film. När vi kom hem igen åt vi lite mat och sen satte vi igång filmen. Haha slutade med att typ alla var helt gråtfärdiga. Även om Alice hade tryckt i oss lyckopiller :o

Vid 10 åkte Linnea hem och jag gick med Alice till terminalen. Vi satt där och snacka en stund. När hennes tåg kom gick jag hem. När jag kom hem tittade jag på Wallander och smsa och prata i telefon till och från.

Om en timma ska jag möta Alice så ska vi gå och köpa glass på donken och bara snacka en stund. Sen ska jag troligen träffa Wille. Och ikväll ska jag gymma med Johan. Låter som en bra dag (y)

Ha det gött allihopa så hörs vi! Puss!

Några cam bilder från igår!


Alice & Frida :D






Hahahaha fan vad söt!

Kommentarer
Postat av: miranda

Hahhaa..ni va verkligen sööta på bilderna :) <3

Och....alice e väl lite som hon ee, alltid lite knäpp XD

kraam

2010-11-08 @ 17:55:38
URL: http://miraandaslifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0