Seriöst, vad fan håller ni på med?!

Så jävla lack blir jag! Vad är felet. Folk skriver till mig på facebook, msn och sms och frågar om jag någon gång var otrogen mot Wille. Varför i helvete skulle jag ha varit det? Om jag frågar vad som får dom att tro det, så får jag bara svararet "nej tänker bara du träffar mycket killar nu". Ja, jag träffar mycket killar NU. Jag gjorde inte det då! Jag ska ge er ett klart och tydligt svar. NEJ jag var ALDRIG otrogen mot William. Ge mig en enda anledning till varför jag skulle göra det? Jag är inte en falsk människa och var det verkligen inte då. Vi var tillsammans i drygt 8 månader, jag älskade ju han över allt annat och trivdes jätte bra med han. Jag tyckte vi hade ett väldigt bra, seriöst och äkta förhållande och hade det roligt tillsammans, vi gjorde liksom allt tillsammans. Varför skulle jag då ha varit otrogen? Vem skulle jag ha varit otrogen med? När jag tänker på att vara med en annan kille än honom så blir jag konstigt nog äcklad på ett sätt. Och att ni säger att jag är med många killar nu. Ja, det kan hända. Men vad får er att tro att jag ligger med dom? Kompisar, har ni hört talas om det? Jag är singel nu, fri, jag gör vad jag vill och ingen har något att säga till om. Skulle jag vilja hoppa från kille till kille så kan jag göra det, men det skulle jag aldrig göra även om jag hade chansen, för jag är inte en sån människa. Många får intrycket av mig att jag är en dryg bitch. Tacka fan att jag verkar vara det när några helt ovetande människor kommer och säger att jag har varit otrogen. Retar man upp mig eller snackar falsk om mig så är det väl rätt uppenbart att jag inte beter mig som en ängel mot dom personerna? Jag är också människa, jag har också känslor. William var mitt liv, allvarligt talat, han var ju min första riktiga kärlek. Vad får er då att tro att jag skulle vara så hjärtlös och gå bakom ryggen på han? Fyfan säger jag bara. Jag blir både arg och frustrerad när jag hör sån här skit. Släpp detta nu för nu har jag inte gått på så hårt, men fortsätter ni så blir det fan inte kul.
Så en gång för alla, jag har ALDRIG varit otrogen!

Och till dig William, jag vet att du läser detta, och du vet mycket väl att jag har varit dig trogen.
Jag är vädligt emot otrohet och det tror jag att du vet. Och jag älskade dig mer än jag någon gång har älskat någon eller något så jag har aldrig gått bakom ryggen på dig. Tro mig när jag säger det. ♥


Säg till om du vill att jag tar bort bilden.

Ni ser själva hur lycklig jag var, varför skulle jag då medvetet förstöra för mig själv? Sjuka jävlar.


Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

sv; hehe ja jag tror det"! :D jag hoppas att ag ska me iaf! :D men fy vad jag älskar Åhus!

2010-11-14 @ 15:46:29
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: sEBastian.

vad är det för jävla idioter som snackar sån skit? nästan så man borde läxa upp, dom så att dom ger fan i o hålla på. men det är inte rätt, det är bara o försöka skita i allt sånt där skitsnack, ser ju att du varit lycklig, iaf & jag hoppas att allt löser sig. / S :))

2010-11-14 @ 19:21:06
Postat av: EMELIE - FOTO

sv; hehe ja låter super kul ja! och Åhus besta av helt på hela året ja :D

tack Frida, söt du är!

kram

2010-11-14 @ 19:53:38
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0