Sjukt tränings sugen!

Godmorgon.
Vaknade för en stund sen. Har ätit lite frukost och så. Dom håller på att lägga in en ny heltäckningsmatta i trapphuset så det stinker jätte starkt med lim i hela lägenheten. Gubbarna ligger säkert däckade i trappan av den där starka lukten. Sniffareeeee. Idag mår jag, inte bra. Jag har skit ont i kroppen, huvudet och har blivit förkyld. Stackars mig. Ska på möte sedan med skolan.

Är förövrigt jävligt pepp på att träna och förändra min kropp. Sa det till Nadja igår när vi gymmade, jag vill få synliga arm och rygg muskler. Tycker det är skit snyggt med tjejer som har synliga muskler på armar och rygg. Så på tisdag har jag och Nadja tid hos en expert på hälsostudion som ska lägga upp träning och diet efter våra mål. Jag vill ju gå ner i kilon lite, dock inte mycket. Men jag vill få mindre mage och ben. Sen vill jag ju då bygga på mer muskler på kroppen. Men när man vill gå ner i vikt ska man ju räkna kalorier. Och sen ska du ju förbränna mer kalorier när du tränar än vad du har ätit. Understand? Det är väl antagligen det jag kommer få göra. Grejen är den att jag säger inte att jag ska banta nu, jag ska träna och äta nyttigt för att få snygg kropp. Det är en annan sak. I sjuan tex stress bantade man ju, åt ingenting och tyckte att desstu smalare man var ju snyggare var man. Så är det ju inte riktigt. Men det tyckte jag då. Nu tycker jag det ser sjukligt och äckligt ut med pinnsmala kroppar. En vältränad kropp ser ju både snygg och hälsosam ut. Right?!

Ska sova lite nu tror jag, vill vakna sen och må lite bättre. Annars lär väl jag vara hur gnällig som helst sen på mötet. Måste på något sätt få tag i Ebba också. Hon skulle kommit hit efter skolan idag men jag vet inte om jag orkar det eftersom jag inte mår bra :(


Saknar faktiskt skolan. Och fråga inte varför jag  har bandet runt benet, brukar lirka sånt på konstiga sätt.
Är det ljuset, eller har vi en likblek klass? Måste vara ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0