Skön dag.

Hej på er! Började skolan med Engelska. Jobbade lite med verb tror jag? Och sen irland.
Säger bara såhär, du vet att jag alltid stället upp för dig, du vet vem du är, var stark, vi klarar det <3
Efter Engelskan hade vi SO. Jobbar med första världskriget. Var faktiskt ganska intressant. Haha sen gick vi igenom massa nazist tecken och om Hitler och shit. Sen kom Tim fram och satte sig hos mig så satt vi och ritade hjärtan, så kom Erik och ville också ge mig några hjärtan. Så mina instuderings frågor är fulla utav hjärtan. Sen vände jag och Tim oss om och snackade skräck filmer med Linnea och Jessica.
Sen åt vi lunch. Var några kyckling filéer typ. Var faktiskt gott, för en gång skull. Och det var väl en jävla tur eftersom jag var så hungrig. Efter lunch + rast så hade vi NO. Vi gjorde prov. Men jag har missat så mycket så jag gjorde inte provet, fick plugga lite istället. Sen fick jag typ 1 timmas rast medans dom andra gjorde klart det. Gick till bonbon med Alice och Emelie. Sen kom Linnea så satt vi och snacka med Mathilda, Julia och deras kompis Elin tror jag hon heter? När Non fortsatte "utforskade" vi bläckfiskar. Var jätte intressant. Hanarna typ ändrade färg i olika lägen, och när dom var arga flammade det typ i röda ränder. Sen var vi tvugna att gå bort till simmhallen, ville egentligen se mer men (a) Sen simmade vi med klassen då. 24 längder fick vi simma idag. Men det gick bra :) JAG KAN SIMMA :D Sen bastade jag, Johanna och Jessica lite. Sedan gick jag ut och badade med Tim, André, Hanna, Linnea och Elin. Haha stackars Tim, badvakten sa att han var för tung för att åka vattenrusthkanan (stavning). Så sen var det inte kul så vi gick och duscha och sådär. Sen gick jag hem. Wille gick med upp och hämtade sin väska han glömde här. Sen har jag bara tagit det lugnt för jag är jätte trött. Ska troligen åka ner till Ingared och träffa Mathilda och Nadja och titta när AHK spelar match mot Hemsjö. Asså tjejer ta dom nu! För nu har jag faktiskt sagt en del till Elin (a)
Haha ska äta lite frukt nu.
Bloggar senare och berättar om matchen!
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0