Skön kväll!

Hej allihopa!
Jag har haft en rolig eftermiddag/kväll.
Mötte Alice, Emelie, Dennis och Mito på eftermiddagen. Vi gick runt och snacka lite, drog till donken och drack milkshake. Efter en stund drog Mito och vi andra gick till terminalen. Där träffade vi tre blattar (haha får jag lov att skriva så?) som jag och Alice hade rå dansat med på Nolhaga discot. Haha pinsamt, men Dennis kände dom så vi snackade med dom och en av dom är helt grym på att dansa så vi började dansa inne på terminalen. Sen kom det några mer killar. Dom var faktiskt rätt jobbiga så vi drog. Haha feta som vi är gick vi tillbaka till donken. Känner mig dum men jag kan inte namnen på killarna, dom var ju så konstiga :( Lanie eller något tror jag den ena hette? Aja sen drog vi iallafall till bonbon och träffade två av Dennis kompisar. Han hade en döö söt hund som jag, Alice och Emelie blev tokiga i. haha så jävla kul "MITO ÄR HUNDEN INTE MÄNNISKAN".
Sen drog killarna och vi träffade tre andra random killar. Haha den ena av dom kan inte varit nykter, fyfan vad skön. Ringde Gustav så kom han och Andreas. Stod och snackade med dom sen gick vi upp allihopa till mig och gjorde popcorn och lyssna på musik och snackade osv. Låste in Andreas i min skrubb. Haha fan vad kul, finns ju ingen lampa där heller så det var ju kolsvart. Gustav ba " vart är Andreas? " vi ba, "ingen aning" så hör man hur dörren bankar och ba "släpp ut mig" hahaha xd Vid 11 tiden drog Emelie och jag, Alice, Gustav och Andreas cyklade till donken för tredje gången för att jag ville ha coca cola och morötter. Alice höll på att missa sitt tåg så Andreas cyklade henne till terminalen skit fort. Jag och Gustav satt kvar och Alex ville prata med mig när Gustav sa att han va med mig så jag satt och prata lite med han. Sen cyklade vi mot terminalen och mötte Andreas. haha då ringer min telefon med doldt nummer, svarar och det är någon sjuk människa. Jag ba "vem äre?" han ba "det är jag. han ligger på henne och har klamydia" haha jag ba speciell kille. Andreas ville skydda mig från äckliga peddofiler så han tar telefonen och börjar skälla på dom. Haha sen så får han inget svar så skriker han ba "KAN DU INTE SNACKA NU HELLER" haha jag ba "mobilen lyser, han har lagt på" HAHA shit vad vi skrattade xd
Sen följde dom mig hem iallafall så när jag kom hem ringde jag Wille så pratade jag med han typ 1 timma eller något. Har precis ätit lite och ska väl snart lägga mig. För imonbitti ska jag upp och träna med Johan. Tror vi ska gå på core, annars blir det vanligt gym!
Hoppas alla har haft en bra dag och kväll, för det har jag!
Godnatt :)


Emelie och jag :)


hahaha skrattar så jag gråter åt denna bilden! Vafan gör jag? xd


Hahahahahaha. Andreas fingrar.


HAHAHHAHAHAHAH alice öga xd

Peter Wackel – Ladioo (Handball Version)
Sitter och lyssnar på den låten Andreas visade mig. Älskar den låten, dom brukar spela den på matcher! Så jag blev glad att han visa mig den för jag visste inte vad den hette innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0