Slut på lovet :(

Hej allihopa!
Gick upp vid kvart i 7 idag och åt lite och gjorde mig iordning. Gick bort till skolan vid 8. Konstigt det kändes! Första lektionen när vi hade SO så hade vi vikarie. Han är 19 år och vi typ "stötte" på varann på fb igår. HAHHA trodde jag skulle dö när jag kom in i klassrummet asså xd
Jag, Nadja, Mathilda och Jasmin gick hem till mig för jag skulle visa Mathilda filmer och bilder ifrån Åhus. Sen gick dom och jag och Nadja åt lite här. Sen mötte vi Johan och gick och pratade med han en liten stund. Sedan gick vi in till stan en snabbis. Sen orkar jag inte skriva mer om dagen.
Tackar bara alla fina vänner jag har <3

Nu ska jag gå ner till hemmakväll och lämna filmen vi hyrde i lördags och köpa en cola (y' Sen ska jag till hälsostudion och sola. Sen blir det träningen. Gött gött.

Ha det bra!


Saknar sommaren! Bild från Åhus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0