Snöig dag!

Hej på er!
Idag vaknade jag vid 11 tiden. Åt lite och tittade på några avsnitt av solsidan. Sen kom min farmor, hennes man och min lillkusin. Vi fikade lite och sådär. Fick en peng av farmor också, den hamnade direkt i Barcelona sparbössan :) Sen gjorde jag mig iordning och så kom Emma och Mathilda hit. Vi gick ut och skulle fotografera. Var först vid kvarnen påvägen bort mot Maxi. Men det var inte riktigt ett ställe för bra bilder plus att det var mycket folk där, så vi gick bort till Nolhaga istället. Gick och snackade massor om allt, skönt :) Sen hoppade jag och Mathilda från någon sten och Emma fotade. Haha blev inga kanonbilder för jag ser mongo ut på alla. Andra gången vi hoppade krockade jag och Mathilda så jag slog i näsbenet. Haha nu fattar jag hur jävla ont William har haft när han har sagt att han har fått slag på näsan. Sen tog vi lite andra bilder, kaniner :) Efter en stund var vi blöta och kalla så vi halka ner från Nolhaga berget. Fan vad vi garva, den ena trilla efter den andra. När vi kom hem till mig la vi in bilderna i datan och sedan bakade vi pepparkakor. Haha det var två som blev jätte brända, och mitt hjärta blev rätt bränd med xd Attans bananer apelsiner falukorv plommon pizza och pepparkakor. Fråga inte, det är någon minnes lek jag och Mathilda har, lägger till ett nytt ord varje gång xd Dekorerade några pepparkakor också.
Sen drog tjejerna vid 5 tiden och jag mamma och pappa åkte bort till mammas moster och hennes man och åt jätte god middag. Sen åkte jag och mamma och hämtade Casper hos Tobias för dom hade tränat fotboll. Dom har ju flyttat så medans mamma gick runt och tittade med Mats var jag med Hampus. Kul att träffa han, vi snackar typ inte längre :/ Men Hampus är en go vän, vi har mycket gemensamt :) Är jag den enda i världen som kan vara vän med mina ex? Jag har inga problem med det. Fast det beror ju på vad anledningen att det tog slut var. Aja skit i ex och shit nu. Sen åkte vi iallafall tillbaka till Pia och Bjarne och spelade Bingolotto med dom. Fan var nära jag var på att vinna 100 000, hade inte vart helt fel!
Nu har jag precis kommit hem och ska se till att komma i säng tidigt ikväll så jag orkar upp imon. Har blivit fruktansvärt morgon trött dom senaste veckorna. Klarar verkligen inte av att gå upp!

Nu får ni några bilder från dagen. Emma är fotografen :) Ge henne berömmet ;)








Haha brända pepparkakor :D

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

HAHAHA fan va kul vi hade! :D <3

2010-11-29 @ 17:22:35
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0