Tidsfördriv innan jag ska sova! Hoppas på att bli trött nu (y)

fullständigt namn:  Frida Caroline Magnusson Pettersson
när är du född: 14 mars 1995
hur gammal är du: 15 år
hårfärg: blondie, wiie :)
ögonfärg: blå/grå melerade. Fast jag och Alice upptäckte att mina ögon blir svagt gröna när jag gråter :o HAHA
vart bor du: Alingsås
trivs du där: ja :D
vem är din bästa vän: Ebba <3 
hur länge har ni känt varandra: Sen förra sommaren
har du någon pojkvän/flickvän: nej :(
hur länge har ni varit ihop: länge
vad har du för personlighet: Vet inte riktigt, beror väl på hur jag själv mår. Fast vi kan ju ta när jag mår bra, det låter ju bäst. Då är jag glad o skrattar åt typ allt, jag är nog rätt mån om att folk i min omgivning ska må bra.
gråter du ofta: senaste tiden har jag gjort det tyvärr.
hur imponerar man på dig: vara sig själv, gillar jag det inte? nej synd då är du inget för mig.
har du någonsin ångrat ett förhållande: HAHHA skojar du eller? ja!
vad gillar du för musik: det mesta
vem är din förebild:  Natacha Peyre
vad vill du bli i framtiden: frisör eller pt
har du bra betyg: kan jag inte påstå
vem älskar du mest i världen: han.
vad är klockan just nu: 22.45
har du rökt: nej
har du snusat: nej
har du rökt vattenpipa: (a)
har du rökt hasch: nej
har du testat tyngre droger: nej
har du druckit alkohol: ja
har du däckat på fyllan: haha nerrå
gillar du godis: tyvärr
finns det något du hatar: såklart det gör?
varför fick du ditt namn: jag skulle egentligen heta Felicia men när mamma kom på att det fanns en sång där dom sjöng att Felicia är död så ville hon inte att jag skulle heta det, så dom kom på ett annat namn på F. Och min mormors mormor hette Ann-Frida så det blev Frida. Haha krångligt va?
har du en blogg: nej för jag skriver ju inte i den nu?
lyssnar du på musik när du är ledsen, arg osv: ja
hur ofta duschar du: varje dag
är du vig: AHAHAAHHAHAHA
hur många har du kysst: som att jag räknar? drygt 20 kanske?
hur långt har du gått med det motsatta könet: ;)
vad är din sexuella läggning: FRIDA ♥ KILLAR
lyssnar du på musik just nu, vilken låt: Black Moon Lovers – Eclipse (All Yours) - From: The Twilight Saga: Eclipse
vad stör du dig på: mitt liv
sjunger du bra: bäst
har du några piercingar: ja i naveln
har du några tatueringar: nejnej
vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv: Min nacke för den syns typ aldrig. nej man jag är rätt nöjd med min rumpa (a)
känner du att du älskar din familj: såklart jag gör
trivs du i din klass: jarå
har du tvångstankar: nej, jag trampar aldrig på alla K , V och FV brunnar, jag gör aldrig saker flera gånger för jag tror jag spyr annars. Jag trampar aldrig i varje vattenpöl jag går förbi. OKEJ JAG HAR TVÅNGSTANKAR!
försöker du alltid lära dig nya saker: nej
vilken är din favoritfilm: jag vet inte :(
kan du prata engelska: no
vem kysste du senast: hemligt
vem kramade du senast: Nadja
vad har din favorithoodie för färg: röd
gillar du kaffe: nej ;s
är dina föräldrar stränga: ibland
vad ska du göra i helgen: SHOPPA
när grät du senast: förut
har du druckit alkohol direkt ur flaskan: ja..
tycker du att ärlighet är viktigt: ja
vem är du kär i: åh kärlek asså...
är du förlåtande: ja, faktiskt.
vem av dina föräldrar står dig närmast:  mami <3
vilken svordom använder du mest: fan tror ja :o
är du kaxig: haha kanske jag är? :o
vem pratade du i telefon med senast: Alice
Beskriv din pappa: käck
Beskriv din mamma: hon ser ut som mig, fast i ett betydligt större format.
Tror du att folk snackar skit om dig: det är klart, avundsjuka, ni vet vad det är va? Anledningen till skitsnacka. En del klarar inte av att vissa har saker dom önska dom hade.
Vad attraherar dig: magrutor
Är du frökens gullegris: kan jag nog kalla de ja
Har du varit deprimerad: japp
Tycker du om att kramas: jaaaa
Vad tycker du om sex utan kärlek: Upp till var och en, känns det rätt så vafan, kör på.
Vad ångrar du mest i ditt liv: ångrar ingenting, jag lär av mina snesteg istället.
Har du sminkat dig idag: yaaa
Vem vill du sova med inatt
Vad gör dig glad: När livet leker
Vad gör dig ledsen: finns nog mycket, beror ju på läget, men svek är helt klart en grej.
Vad gör dig arg: folk som ljuger och inte våga stå för saker dom tycker eller har gjort.
Det bästa som hänt dig: när jag fick bröst
Hur många kusiner har du: SEEEX
Är du alltid ärlig: oftast, mot människor jag tycker om är jag såklart det.
Vad är du beroende av: coca cola
Har du bra eller dåligt rykte: bra hoppas jag :o
Brukar du skratta ofta: jarå
Vad gjorde du igår: läs gårdagens inlägg om ni vill veta, orkar inte skriva, minns knappt
Vill du ha barn: ja, fast inte än
Har du haft körtelfeber: nej, är väl inte klen
Har du varit otrogen någon gång: nej, fast jag har varit tillsammans med en kille som var otroget...
Vad vill du ha för hårfärg: ljusare
Har du ett husdjur: ah
Kommer du överrens med dina föräldrar: hyfsat
Har du rymt hemifrån: haha låter inte det lite barnsligt? jag sa så när jag va liten på #får inte jag som jag vill rymmer jag hemifrån". Och med det menade jag typ ut till lekstugan.
Vem litar du på: Ebba, Linnea, William, Alice och Johan.
Tycker du om öl: nej, lite trash :s billigaste man kan hitta? okej nu lät jag lite överklass.
Var det här testet roligt: jag lever fortfarande så så illa kan det inte ha varit.

Nu är jag faktiskt trött.
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0