Tog ännu ett test från Emmas blogg (a) Har trååååkigt!

1. vad heter du? Frida Caroline Magnusson, men det visste ni nog redan ;)
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Amalia eller Amelia.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Felicia eller Caroline
4. vilket stjärntecken är du? Fisk
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? Alingsås
7. bott utomlands? Nej, men hade absolut inte haft något emot de!
8. flyttat antal gånger? 3, eller ah, har bott på 4 olika ställen
9. vart skulle du vilja bo? L.A.
10. vilken skolklass? NIIOOOO
11. vad vill du bli när du blir äldre? Frisör, pt, fast drömmen är modell. Men det lyckas jag aldrig med.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.67
2. hur mycket väger du? Säger jag inte :)
3. hårfärg och frisyr? Blondie, axel långt hår typ.
4. ögonfärg? blå grå melerade
5. mest nöjd med? ögonen, sen gillar jag min rumpa xd
6. minst nöjd med? mina bröst
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nix
9. har du några piercingar/tatueringar? Öronen och Naveln

FAVORITER
1. filmer? HABIB :')
2. låtar? oj, har massa låtar jag älskar. Men favoriten av favoriterna är nog "Someone whatching over me"
3. årstider? summer
4. mat/dryck? grillad kyckling filé och någon fräsh sallad på sommaren, as gott. Och drinkan behöver jag nog inte ens skriva? Coca cola :)
5. djur? apor
6. färg? Roa
7. parfym oj har massa, men jag älskar min Ed Hardy parfym :)
8. tv-program? 16 and pregnant
9. ämne i skolan? idrott
10. sysselsättning? Handboll, vänner och killar kanske. Hahah. Vilken hetro tjej gillar inte killar liksom?

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Antingen min svarta jacka från Vila, eller min kappa.
2. vad använder du just nu för skor? Antingen mina fluff gose skor eller mina klackar, men dom ska klackas om :)
3. favoritfärg på kläder? marinblå
4. favoritmaterial på kläder? beror ju på vad det är för plagg ;)
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massor
6. favoritaffärer? MQ och Sisters. Om jag ska handla billigare är det nog, gina, cubus, hm, Vero moda och bikbok :)
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Haha vill ni ens veta? Några tusen.
8. favoritmärke? Gillar bondelid och björkvin. Finns massa andra med.
9. vad har du för byxstorlek? Antingen 36 och om det är sånna där konstiga storlekar så är det 25 i midjan och 32 i längden.
10. vad har du för tröjstorlek? 34. 36, 38 eller xs, s

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? stort :)
2. vilken färg på tapeterna? Vitt, och en svart fondvägg med massa blommor
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart och vitt, lite silver
4. favoritmöbel i rummet och varför? min skinn pall xd
5. vad vill du ändra där inne? ingenting just nu :)
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En gård och hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datan, tittar på film, umgås med kompisar eller sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ....
10. favoritpryl i rummet? Gillar mina ljusstakar :)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Tommy
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nycklar, smink, överfallslarm, vantar, halstabletter och pengar. Haha får plats med sjukt mycket i dom fickorna.
 b) skolväska just nu? - smink och plånbok
c) handväska eller liknande just nu? smink
3. vad är du beroende av? cola, han
4. vilket land kommer du i från?
Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? någon från nivea
6. vad tror du på? inget och ingen
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Bimbo
8. vad köpte du senast? godis
9. har du nåt husdjur? ja, hund , fågel o min lillebror har en äcklig hamster :s
10. vad bor du i? lägenhet

GREJER
plånbok: har flera
tandborste: rosa vit
smycken: jag har tusentals smycken, måste jag beskriva alla?
solglasögon: har många. Men mina favoriter är mina LV jag fick av William :D
underkläder: ehm va?
nagellack: samma där, har massor


haha fail bild kanske, men får bli en bild på solgaljjorna ;)

Kommentarer
Postat av: EMMA :D:D

Hahah, du är ond du Frida som tar test från min blogg ;) hahah eller nää :) <3

2010-11-27 @ 17:52:41
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0