Kärlek blev till hat.

fattar inte varför eller
var det gick så fel
plötsligt dög jag inte längre
utan dig är jag inte hel
du visste om mina känslor
och allt jag ville ha
va en framtid med dig
du och jag var självklart
men såret du lämnade
det blöder bara mer
du vet jag älskar ditt skratt
och jag smälter när du ler

vi förlorade varann
men du är alltid min ängel
det är otroligt
hur det kunde bli så fel
och det finns inget vi längre
så det fattas en del
utanpå ett léende
men inuti ett hål
att vara utan dig
är det som skapar djupa sår
lever med tanken
om att livet är hårt
försöker å de går
men det är jävligt svårt
alla gånger
som vi skrattat åt varann
alla gånger
som vi hållt varann i hand
alla gånger
som du sagt att du älskar mig

Det snurrar runt i huvet och jag faller ihop,
Som att jag inte längre finns,
Som om allt bara försvann,
Jag tittar mig omkring, men ser inte klart.
Jag kan inte änns tänka, ingenting e uppenbart,
Jag ser ingenting, bara stjärnor som glimmar.
Problemen har nu försvunnit bort i dimman.
Jag vet inte vart jag är, lever jag vart e jag,
Svara på min fråga, e jag i himlen eller vad.
Jag vaknar upp i livet som jag levt i några dar,
Nu känns allt som verklighet, nu levet jag normalt.
Men snart kan jag inte längre stanna.
Det som händer det händer

Jag har det inte som ni har det,
Jag har det ganska speciellt.
Ni har aldrig vart med om det.
Ni vet inte hur det känns.
Att försvinna med sitt psyke och sen komma tillbaka.
Kan inte styra mig själv ibland

Han gjorde mig glad och visa mig vad lycka innebär,
att ha någon nära, att bli älskad såhär.
Han fick mig börja tro att äkta kärlek kanske fanns,
men jag kan inte hitta den, den måste vara någon annanstans.
Kommer jag någonsin kunna tro på kärleken igen,
eller kommer du föralltid bara vara min vän?
Jag undrar hur det var ifall det hade blivit du och jag.
Jag skulle hålla om dig, och aldrig släppa mitt tag.
Behandla dig som pojken du förtjänar att vara.
Jag har en kärlek till dig, som inte är besvarad.
Jag tänker hela tiden på drömmen om oss två

Det var som en saga, för bra för att vara sann.
Ville se dig i ögonen och hålla i din hand,
känna dina armar, och smeka ditt hår,
kanske svårt att ta åt sig, men jag hoppas du förstår.
Jag skulle göra allt för dig, för att få dig må bra,
för att få se dig att le, skratta och vara glad.
Att ha din kropp emot min, i en underbar kram,
betyder mer än du anar, tänker på dig varje dag.
Just när jag var glad och jag höll på att bli kär,
så blev allting bara fel och du vet vem du är.
Det är ingens fel att det blev som det blev,
speciellt inte ditt, men mitt hjärta bara sved.
Dags att lämna plats åt någon annan som gillar dig,
den andra flickan som betyder mycket mer än mig.
Dags att gå vidare, jag är ju ganska ung,
men glöm inte bort att du är bara min kung.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0