Utmattad.

Det tar på krafterna att springa runt inne på Ikea en hel dag. Har fått köpt massa nya saker till rummet nu. Hahha kommer dock inte ihåg vad. Ett soffbord, ett nytt fodral till soffan (svart) en spegel, en hylla, doft ljus, korgar att ha sminket i och lite annat. Jag ska vara ärlig mot er alla, jag var som en 3åring där inne idag! Fan det kröp i hela kroppen på mig! Jag hade inte ätit så jag var så hungrig. Sen så sov jag bara två timmar inatt för mamma väckte mig imorse så jag var fruktansvärt grinig. Haha så jag har varit lika gnällig idag som jag var när jag var liten. Haha ett tag där blev det sådär man bara stönar till och bara hänger med hela kroppen *JAG ORKAR INTE* och nästan börjar gråta. HAHAH ja vilka problem jag har :(

När vi hade varit på Ikea åkte vi till en resturang i Göteborg och käkade. Fan vad gott det var. Smällde typ av. Men jag var ju jävligt hungrig också så det kan nog ha varit en stor fördel? I bilen hem satt hela familjen och skratta så vi grät, hahaha vi har speciell humor. Tänker inte gå in på vad det va men kul va det iallafall!

Var på kyrkograven också hos mormor, gammelmormor x 2 och gammelfarmor. Tände några ljus och sådär.
Sen åkte vi upp till lägenheten och lämnade allt vi köpte.

Kan inte skriva mer nu för pappa får ryck på mig för att jag inte packar ner mitt smink och allt.
Vi får höras. Om jag inte bloggar mer idag får jag se när det blir. Vet ju inte när vi får igång internet och så när vi har flyttat. Men då vet ni varför om det skulle vara så att uppdateringen är kass. Flyttar imon som ni säkert har fattat.
Ha det bra.
Kram!

Lyssnar på Lorentz & M.Sakarias – Mayhem och tänker på förra våren när vi var i Stockholm i globen när AHK tog guld. Jag och Linnea var helt freaking loss asså! saknar som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0