What hurts the most

Hej på er!
Nadja kom hem till mig vid halv 4 typ. Vi satt och gosa lite, haha nej men ni fattar, hoppas jag :) Sen gick vi ner till Milano och mötte Dennis. Vi gick upp till mig en liten stund. Haha hade roligt. Vid kvart i 5 åkte jag och Nadja till gymmet och tränade. Det gick bra. Har dock träningsvärk i ryggen och axlarna nu, haha eller kan man redan ha träningsvärk? aja det gör ont iallafall! Älskar Nadja, tyckte ni skulle veta (a) HAHAHHA asså ursäkta men vafan höll vi på med i duschen på hälso? Kanske olämpligt att skriva ut men man kunde fan tro att vi spelade in en porr film eller något xd Nadja stog och hällde skit mycket tvål över mina bröst, jag masserar in de, och Nadja står och tvättar sig själv på rumpan. Hahaha sen håller jag på som fan med duschslangen. Sen ligger vi och ålar oss inne i bastun. HAHAHHA asså vafan? Blondiner asså...

Jag saknar alla vänner. Det gör jag verkligen.
Och jag saknar honom mer än något annat. Att en kärlek kunde växa sig så stor inom mig. Spola tillbaka tiden till exakt detta datumet för ett år sen, och jag var så otroligt glad, jag var Frida. Jag saknar dig.

Titta vad jag fick :D
Saffrans muffins med chokladbitar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0