2 cool 4 you, biatch.

Hej!
Nu har jag tränat med Linnea! Hade jätte roligt och det gick bra! Prata och skratta massor. Fick även lite massage i slutet av träningen. Riktigt skönt! Efter jag hade tränat hämtade mamma mig så åkte vi till Ängabo och hämta Casper och hans två kompisar från deras träningen. Åkte hem och har ätit lite och sitter och chattar med några underbara prickar!
Ska snart duscha och titta på Kungarna av Tylösand. Vet inte i vilken ordning jag ska göra det i. Om jag duschar först kan jag ju bara somna sen. Så blir det nog. Men först ska jag planera lite i min kalender. Duktig jag har blivit. Tränar, äter nyttigt och pluggar. Shit asså. Undervärk!

Btw, så saknar jag min bästa kompis så det gör ont.
Ebba du vet att det är du <3


Slumpade en bild från cambilder ;)

Kommentarer
Postat av: Ebbie

Aww :') Jag saknar också min bästa vän så det gör ont <3

2010-10-07 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0