allt är borta, förstört.

Jag är här för dig om du bara vill.
Du rörde vid mitt hjärta, du rörde min själ.
Du förändrade mitt liv och alla mina mål.
Och kärleken är blind och jag visste att,
Mitt hjärta var förblindat av dig.
Jag har kysst dina läppar och smekt din kropp.
Delade dina drömmar och delade din säng.
Jag vet vem du är, jag vet din lukt.
Jag har varit beroende av dig.
Du har varit en, du har varit en för mig.
Jag är en drömmare.
Och när du rör dig, tänk på mig,
Kom ihåg oss och allt vi brukade vara
Jag har sett dig gråta, jag har sett dig le.
Jag har sett dig sova.
Jag skulle spendera en livstid med dig.
Jag vet dina rädslor och du vet mina.
Vi har haft våra tvivel, men nu är det över.
Och jag älskar dig, jag svär det är sant.
Jag kan inte leva utan dig.
Och jag håller fortfarande din hand i min.
I min när jag sover.
Min kärlek är ren.
Du är en ängel, för bra för att vara sann.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag kommer aldrig mer få vara med dig.
Ja, han fångade min blick.
Jag svävade högt, flög, stod inte med fötterna på jorden.
Men vi delade ett ögonblick som kommer att pågå till slutet.
Det måste vara en ängel med ett leende på läpparna.
Men det är dags att se sanningen i vitögat,
Jag kommer aldrig vara med dig.

ωfςm.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0