asså nej klart man inte saknar sommaren! eller?










Haha skrattar varje gång jag ser denna bilden (a)






haha jag hade brännt mig, en aning.








speciell man ser ut :o gött sår jag hade på kinden med :(












saknar boysen, haha seriöst dom goaste jag träffat!
Gustav Oliver och Lukas med som inte syns på bil. Teddy Pierre och Marcus på bild. Min ben och Nadjas näsa :D


haha kommer ihåg hur jag ville döda Fredrik och Alexander när dom hoppade från bryggan bara för att skvätta ner mig, haha dom fick min uppmärksamhet. Va mysigt när vi var med dom på kvällen och deras brat kompis, haha shit det där kallar jag skåne fjortis! Sen träffade vi killarna på bilden ovan och gjorde en eld på stranden på kvällen, skit fint var det när hela Åhus bryggan lyste så satt vi och titta på vågarna i mörkret med våran eld. Haha jag trodde sand kunde brinna. Men nä, så jag och Pierre sprang in i skogen och hittade plankor vi eldade med. Saknar.


R.I.P bruna ben!

Kommentarer
Postat av: mathilda

taack sötan! :D <3

2010-10-30 @ 03:59:32
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0